נחשף בכנסת: כוח חיזבאללה פלש לישראל והקים עמדה

שלמה ריזל וקובי פינקלר 2 Comment on נחשף בכנסת: כוח חיזבאללה פלש לישראל והקים עמדה

בשבועות האחרונים כוח של חיזבאללה חצה את הקו הכחול בהר דב והקים בתוך שטח ישראל שני אוהלים. את העמדה איישו חיזבאללה באמצעות כמה אנשים חמושים מצידו (בין שלושה לשמונה) ששהו במקום מול חיילי צה"ל בתוך שטחה הריבוני של מדינת ישראל ללא תגובה ישראלית

גבול לבנון צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרסום ראשון בכאן רשת ב של תאגיד השידור הציבורי: כוח של חיזבאללה פלש לתוך שטחה הריבוני של מדינת ישראל והקים בו עמדה צבאית חמושה. כך נחשף במהלך דיון שנערך בשבוע שעבר בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

לפי הפרסום של זאב קם ורועי שרון הדברים התגלו ונאמרו על ידי כמה חברי כנסת בדיון שנערך ביום שלישי שעבר בוועדה, בהשתתפותו של ראש הממשלה נתניהו, והח"כים הפנו את תשומת ליבו של ראש הממשלה לאירוע חריג וחמור שמתרחש בגבול הצפון. על פי מה שנאמר בדיון, בשבועות האחרונים כוח של חיזבאללה חצה את הקו הכחול בהר דב והקים בתוך שטח ישראל שני אוהלים.

את העמדה איישו חיזבאללה באמצעות כמה אנשים חמושים מצידו (בין שלושה לשמונה) ששוהים במקום מול חיילי צה"ל בתוך שטחה הריבוני של מדינת ישראל, בלי שהצבא עושה משהו כדי לסלק את הפלישה החמושה ואת הפגיעה בריבונות.

במערכת הביטחון אומרים כי שני האוהלים שהוקמו באזור גיזרת הר דב בידי החיזבללה, אינם מהוים איום וכי למערכת הביטחון היה ידוע על הקמתם במטרים ספורים בתוך שטח ישראל רק לאחר הקמתם אך הם נמצאים בשליטה. 'האירוע קורה' אומרים בצבא 'במסגרת הקמת המכשול בגבול לבנון וכי הוא מטופל בדרגים המדיניים'.

תגובת דובר צה״ל: הנושא מוכר ומטופל אל מול כלל הגורמים הרלוונטים.



2 תגובות

מיין תגובות